Halloween 2008

Vinterns första snö hittade till Mjölby och Mantorp.
 
 
 
Sen hamnade vi på en ganska tråkig fest i Norrköping.
 
 
 
Med den "utklädnaden" hade man ju inte myckett annat val än att ta ett egoposefoto med dålig mobilkamera i badrum.
 
 
 
Ungefär så road var jag på festen...
Foto: Hanna Borg
 
 
 
 
Men sen provade jag på livet på blondin en stund...
Foto:Hanna Borg
 
 
 
 
Sen flydde vi därifrån med en buss in till stan och hittade ett dansgolv och då blev jag såhär glad!
Foto: Hanna Borg
 
 
 
 
De hade inte smirnoff ice så det fick bli en norrköpingsklassiker (fatcider) i väntan på lite mer folk på dansgolvet.
Foto: Hanna Borg
 
 
 
 
  Jag var inte riktigt nöjd över musiken.. eller var det kanske det manliga utbudet jag inte var nöjd med?!
Foto: Hanna Borg
KWikipedia: K is the eleventh letter of the ISO basic Latin alphabet.
Bilder, Uteliv | Halloween, Norrköping | |
Upp